ville bara säga de att..

livet leker och helgen var kanon!


när jag pratade med jonas idag så sa han "jaha, vadå ska du flytta i sommar eller?", och då kom jag på att jag verkligen slutar skolan på riktigt!! tror faktiskt inte att jag har fattat de än. vad ska jag göra liksom? mitt liv börjar på "riktigt" om bara några månader.. DAX ATT LEVA LIVET FULLT UT OCH TA VARA PÅ STUDENTTIDERNA NU ALLTSÅ!

annars rullar de som sagt på, vecka 2 av 4 har startat på willy's och de går bra. lite segt med tidiga morgonar bara, jag som är van att börja tidigast klockan halv tio. buut what to do. kan fortfarande inte fatta att mina tre år på gymnasiet är slut snart.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0