svalkar vinden, värmer solen?

Onsdagen den första februari tvåtusentolv- dagarna, veckorna, månaderna, åren bara springer iväg.
Hur som, har varit på praktiken mellan 8-15 och sedan in till mora för att göra de jag är bra på, spendera pengar..
Dock "köpstopade" jag mig själv innan jag kommit in, men lite saker fick följa med hem iaf.

- En mössa. Ni vet en sån som alla har i år? Med bollen på huvet? Hur skön och fin som hellst! Eftersom jag dock är så sen att köpa en mössa i år så fanns den bara i vitt kvar, fast jag ville ha en svart. Men va gör man inte för att slippa frysa?? Åhléns 149:-
- En vit BH. Tror de kan vara min fösta vita bh som jag kan ha!! Viktigt, vem behöver inte en vit bh liksom? Och så billig! HO. Lindex 75:-
- Skor. Jajamensan, körde en liten palladium fuskis, kanske inte lika snygga utan märket, men så jävla värt när man ska va sparsam! Skohuset 125(!!!):-
Köpte även lite krimskrams på Dollar Store.
Nu ska jag springa ner och lägga i en tvätt och få någon att ta reda på den när den är klar eftersom jag ska hoppa i sängen såfort jag gjort de! Imorn är de ingen praktik utan UF-mässa på Mora Parken sen ska jag umgås med min bästa hela dagen. wiiie
puss m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0