Onsdag 5/10

Veckan är snart slut, känns de som iaf. Imorn ska vi till Falun och sen är de fredag. Skönt som fan att veckorna går fort! Snart är de höstlov. Min praktik på Cubus började i måndags och jag måste säga att de faktiskt går bra och att de är riktigt kul också. Inte alls så negativ till praktiken som innan jag började. Skönt att vara ifrån skolan några veckor.

Har handlat present idag till min lilla gos som fyller år nästa fredag och sen har jag även bokat studentkryssningen! Skönt att ha bägge sakerna gjorda.

Orkar inte duscha ikväll utan de får bli imorn bitti. Som sagt, ingen praktik imorn utan vi ska till Falun med skolan.
NU BLIR DE SÄNGEN! natti

image description

har blivit med glasögon igen också. hehe

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag väntat på att du ska komma in på msn skitlänge, jag tycker det är dags nu :D

2011-10-10 @ 10:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0