Turkiet next.

Onsdag imorgon vilket betyder att jag lämnar Sverige imorgonkväll.. Skönt!
Men nu är jag bara jävligt stressad och har 0 motivation till skolan, svenska B och Gunnar. Jag vet inte vad jag ska skriva nu, och säga imorn när jag ska göra terminens sista prov. Nationella muntliga som jag har skjutit upp så långt som de har gått. Jag tror att jag bara skiter i de jag har skrivit nu och går in och pratar utan alla papper så får de gå som de går. Sitter och försöker leta reda på om jag kan få IG i kursen om jag får ig på en enda grej i svenska..

Dax att börja packa nu då kanske.
Ses om en vecka, Sverige!


thailand <3

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ester

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att blogga :)

2011-07-12 @ 20:58:29
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0