Lugn helg

Lugn & skön helg för min del.
Många körde nog fullfart och "sista fyllan" ifall att jorden nu skulle gått under ;) Men icke jag.
Nu är jag nästan frisk iaf så de är skönt.

Laddar för förhoppningsvis sista skolveckan för min del som är fullprppad med prov & en massa körlektioner hela veckan.
Lördag är de min tur och vara lite full, och jag hoppas på en perfekt fylla med grillning, sol, massa fina bilar & bra människor!! Orsa cruising om någon har missat de, och även studentbal på dagen. Helt okej dag, eller!?



Nuuu har jag bosatt mig på tomtebo och här kommer väl mestadels av veckan spendeas iaf.
Ska försöka få Emilii att komma förbi med en Ben and Jerry´s, de va allt för länge sen. Och sen blir de soffmys hela kvällen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0