baby jag faller

Godmorgon!
Idag är det Onsdag, och jag är hemma från skolan.
Hade bara svenska och de jag skulle ha gjort tills idag är inte gjort, så de va läge att vara hemma och försöka plugga lite. Ska strax hoppa in i duschen, fixa mig lite, packa, gå ner till mammsan och käka lite lunch och sedan förflytta mig till Mora en vecka eller så.

Igår hade jag min första kurs på körskolan så nu är risk ettan klart. Känns skönt att iaf ha börjat lite smått. Kursen var riktigt kul faktiskt, och de 3 timmarna gick fort. Allt berodde nog på den otroligt sköna "lärare" vi hade. Haha så rolig!

Imorgon åker klassen till Borlänge för lite studiebesök och shoppning. Dock hoppar jag de med shoppning för jag ska spara mina pengar den här månaden har jag tänkt.



Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0