15/5 - 11

Söndag idag och imorn är de skola, igen.
Segt! Jag hatar skolan & allt som har med den att göra för tillfället.
Men nu är de fan inte långt kvar. Hoppas bara jag hinner med alla prov, omprov, inlämningar osv för orkar inte gå sommarskola eller få med mig nånting till trean. I veckan ska jag försöka göra 3 omprov, good luck..

Nu väntar jag på maten som är klar aldeles strax hoppas jag.
Klyfftpotatis, kött, sallad & sås. Hur gott?!
Ikväll blir de nog lite mys med godis & tv. Kanske lite hockey? Hoppas på guld nu då!!



Hur som, jag saknar min älskling & de är en månad + 1 dag till jag fyller 18!
Kanon.

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

ny kille?

2011-05-22 @ 00:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0