VÅR OCH CUPCAKE!

när man går till jobbet klockan tio i nio och solen skiner, då blir man lycklig :')
den som inte blir glad, sprallig och lycklig när de är vår, den är konstig!! de är bara nånting man blir, varesig man vill eller inte.


har även haft lite cupcake tävling idag på jobbet.
mammas till vänster, med nogat och hasselnöt.
louise i mitten, med nån jordgubbsglasyr + marsipanros.
och mina till höger, med mintchokladglasyr + mintströssel.
blev klara med dom rätt sent, så har bara sålt två av dom idag. en av mammas, och en av louise...
men imorn då jävlar kommer mina ta slut ;) louise vinner heltklart bästa utseende enligt mig, men tror jag tycker den är äckligast också då jag inte gillar jordgubbsglasyr eller marsipan. haha jaja, tråkigt att skriva om dehär.


rögle - mora ikväll på tvn.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0