Tisdag

Fick en svinkul kväll igår med bowling (som jag vann!!!) och sen for vi hem till Elina och spelade lite kort, fia med hutt och hade de allmänt trevligt :) Någon gång runt ett skjutsade Term mig till tomtebo där jag spenderade natten. Imorse vaknade jag vid halv elva så Johanna bestämmde att bjuda mig på lite frulle på Kaffesugan. Så vi gjorde oss lite snabbt i ordning och gick ner på stan. Sen har vi varit i Orsa en sväng då jag va hos tandläkaren, sen tillbaka till Mora och spenderade några timmar i Noret för att storhandla till lägenheten.
Nu har vi precis ätit tacos och ska kika på en film, mysa och prata skit hela kvällen!


Mycket text, men hoppas ni orkar läsa.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0