tröTTTT

Okeeeeeeeeeeeeeeej, min blogg har typ dött..
Har liksom inte haft tid eller lust att skriva, men jag har jobbat för de mesta så inget kul att skriva ändå.
Kan berätta lite snabbt om helgen ändåååra.
Fredag var de jobb jobb jobb verkligen hela dagen. Jobbade från 05.30-18.00, åkte emellan mora-orsa-mora. Sen på kvällen va de derby igen, play off och de gick ju goooood! Gick hem till tomtebo och va själv för johanna jobbade natt, men somnade dirr i soffan.
Lördag blev jag väckt av Johanna som kom hem från jobbet vid tio ungefär. Sen städade vi och fixade lite och så inför kvällen och vid sex mötte jag upp mina fina älskade tjejer på Kina för lite friterad kyckling och mys! Hade hur trevligt som hellst och när vi var klara tog vi en promenad till tomtebo och där blev de lite vin, spel, prat och lite så. Hade huuur trevligt som hellst, och de bör faktiskt hända lite oftare! Vid halvtolv-tolv åkte dom hem och jag mötte upp en annan. Somnade vid halv sju imorse och klockan stod på halvnio då de bara va att glatt kliva upp och ta sig en promenad till dagens jobb. Kom precis hem därifrån och nu håller jag verkligen på att somna. Så snart ska jag hoppa i säng, och imorn väntar sista dagen på lovet och mer jobb.

ahhhhjuste, mora spelade mora västerås idag och vann, så nu ligger de 1a i PO, götttt!

MASSA TEXT. läs om ni orkar, annars inte.
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0