torsdag

har jobbat idag och varit allmänt ofräch med fett hår och grejs.
men jobbade på hela dagen, och stannade faktiskt kvar lite extra ända till tjugo i fyra så känner mig duktig ändå :') plockat lite varor, lagat lite mat, bakat, diskat. så har väl min dag sett ut idag.

slängde på mig lite smink imorse iaf, har ju inte hänt på dom här tre veckorna haha.


sista dagen imorn!! orka skola på måndag, näääej. hade vela jobba fram till sommarlovet och när man börja i höst igen var alla omprov borta och man fick börja om från noll liksom. men ja, nu kanske jag får ta och tatag i mitt liv jag också..

förövrigt träffa jag mina babes en snabbis. eller ja, de va mest rebecca. och sen maria i typ tio minuter. men ja, bättre än inget. sen fick jag lov att övningsköra lite och för första gången i trafik med växlar!!! heja mig :') kom precis hem och nu ska jag hoppa in i duschen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0