torsdag

godmorgon.
torsdag idag och veckan har ju gått otroligt fort!
igår kväll ringde min turismlärare mig och berättade att hon hade magsjuka så lektionen är inställd idag. skönt att hon ringde, de betyder ju att jag har sovmorgon idag. dock lite tråkigt att jag måste åka med 9.40 buss när jag börjar 11.40.. sånna gånger man skulle vara glad för ett körkort. har iaf svenska och sen rörligbild idag.

matchen igår gick ju inte så bra. så jävla tråkigt att domarn ska vara skälet till de. pinsamt va de. fyfan!
jag säger inte att mora hade vunnit med andra domare, men de hade blivit en helt annan och rättvis match iaf.

men nu måste jag skynda mig lite.
ha en bra torsdag!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0