stan & fikamys

lördag idag, underbart väder med sol och vårkänslor :) dock jävligt blåsigt och där av rätt kallt..
igår va jag hos elina med lite folk och kikade på film och så. blev där över natten och har inte sovit mer en kanske 2 timmar inatt men de får gå ändå! vid tio ringde emilia och sa att hon och cribbe kom och hämta mig så skulle vi till tomtebo där jag duscha och fixa mig lite så gick jag och emilia ner på stan. mysigt med lite fika, prat och ett par nya solglasögon :) känner de va bra att emilia ringde så pass tidigt och tvinga upp mig så jag gjorde nånting bra av dagen, annars hade jag bara sovit bort den.


love u

nu sitter vi här på tomtebo igen och kanske ska sova nåntimme. njaaa, vi fårse. är sugen på en promenad, men som sagt så blåser de ju svinkallt så vet inte om jag vill ändå.

hoppas ni har en bra lördag :)
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0