sommartid

idag ska man ju vrida fram klockan en timme, alltså är klockan snart tolv. känns ju alltid sådär jobbigt att man missar en timme, men man får ju trösta sig med att de betyder sommartid!!

jag vaknade precis och idag kommer nog vara en riktigt dålig dag känns de som.
skola imorn, mina sms är slut, ingen sol ute osv osv. trött på allt.
men ska försöka ha en hyvsat bra dag ändå med lite innebandy om jag hittar nån som vill följa.

jaja. nog om de här. ska se om de finns någon frukost som de antagligen inte gör -.-
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker också allt känns som en bajsdag. vill inte tillbaka till skolan! trött på de mesta jag med. men jag har ju mina fina vänner :) puss, saknar dig! vi ses imorgon mitt hjärta! <3 /matilda

2011-03-27 @ 13:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0