skolan

Okej, och här är anledningen till att jag inte kan försova mig eller skolka mer denna termin.

(de röda rutorna är frånvaro och de vita rutorna är nävaro)

väntar bara på att mitt studiebidrag blir indraget, blir inte förvånad om de skulle hända.
från de ena till de andra,
lektionerna idag har varit sådär. tisdagar är så långa dagar.
fick reda på vilka prov jag missat, närvaron da sen har vi jobbat med uppgifter hela dagen.
eller vi har även äntligen kommit igång med UF! har hållit på med de sen första tisdagen efter sommarlovet och idag har vi börjat göra nånting. förstår ni hur mycket vi gör på våra lektioner då?
men de gick faktistk bra och hoppas våran lilla produkt kommer sälja en jävla massa sen i höst när vi ska börja sälja. ;)

nu är de bara onsdag och torsdag kvar i skolan för den här veckan.
på fredag åker vi till falun på UF-mässa.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0