på tomtebo

hallå måndag, hallå ny vecka.
som sagt, skola imorse för första gången på väldigt, väldigt länge. men gissa vad de första matilda gör? försover sig, såklart! ovanligt? nej. så jag missade idrotten, och hade bara en lektion till som började 11.10. men åkte till skolan, ljög lite för läraren och lyckades få va med den andra gruppen på labben idag så hade lektion mellan 09.35-10-55. naturkunskap. lugn och skön lektion.

sen for jag, matilda, becca & maria ner på stan för lite kik i affäerna och självklart en sväng in på kaffestugan.
nu sitter jag på tomtebo och har precis diskat lite så mina fingrar är som russin, ni vet? ;) och väntar på att johanna ska smsa och säga att jag kan gå. ska följa med henne och handla lite sen hem och köra lite med pappa.



hockey ikväll. dock på tv. men slänger nog upp ett till inlägg när jag kommit hem iaf.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0