Namnsdag och sol

Solen skiner och de börjar gå mot vår, i like!
Råka komma in på min gamla blogg igår så satt och kikade runt lite. Åh, mitt liv verkade vara otroligt mycket roligare då. Och om jag tänker efter så ja, jag tror faktiskt de va de. Sommaren och hösten 2009, början på ettan och allt. De va fan kul. Nu känns de mesta jobbigt och tråkigt. Men de blir nog bättre när våren kommer på riktigt, och sen sommaren. Jag mår ofta sämre på vintern, så jag har väl kanske glömt bort hur kul jag faktiskt hade den här sommaren som var också. :') Men iaf, kul att läsa och komma ihåg allt. hihi! Hade skrivit nånting om klassen dom första dagarna i ettan, att den verkar rolig och att jag trodde de skulle bli 3 roliga år med en bra klass. Haha, ja man önska väl man tyckte lika nu också..

Hur som haver, idag har jag namnsdag. Har ju även en bästavän med samma namn, så GRATTIS min fina, älskade Matilda! hihi Och såklart till resten av er Matildor där ute :)


love u stumpan

förövrigt är en fika med mina babes inplanerad på torsdag, mys.
/mmmh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0