less

jag blir faktiskt less på våran lärare som aldrig är i skolan. han är jämt sjuk eller nå.
visst kan de vara skönt för stunden, men hur mycket missar vi egentligen? vi ska ha nationellaprov om 2 veckor och ingen i klassen vet nånting va vi ska göra..
som ni kanske förstår hade vi ingen svenska idag heller, ändå.
så vi gick till rörligbild lite tidigare, planerade lite om vad vi ska ha med oss nästa vecka då vi ska börja filma och sen åkte vi med ett bussen hem.

jag och rebecca tog oss en promenad till bykrogen och satt där nåntimme snackade lite skit och åt kycklingsallad.

nu sitter jag här hemma och ska packa, ska åka in till mora snart och blir nog där hela helgen.
funderar på att ta mig en solning ikväll också, skulle vara jävligt skönt för idag fryser jag riktigt mycke.
studiebidraget har väl kommit idag också, wiiie!

så va de fredag och helg imorn. skönt!
puss

Kommentarer
Postat av: TURISTEN

åh vad kul att höra att du läser vår blogg och att du gillar den! sötiiis

2011-03-31 @ 18:39:20
URL: http://turistensklagan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0