hej äckliga dag

säger bara vilken jävla dag.
hemskt på jobbet, gjorde allt fel tror jag och fick en skadad hälsena på köpet.
har övningskört för första gången med växlar och de gick väl sådär.. eh, inte så pepp till att ta körkort om 3 månader, men pappa tjatar om att jag ska bestämma vilken körskola jag vill gå på så vi kan skriva in mig. tro om jag ska gå i orsa! hm. jaja. känner mig hemskt opepp till skola på måndag också. har kommit fram till att jag har 1000 grejer att göra som jag verkligen inte kommer orka göra. kommer gå så jävla fort till sommarlovet nu och jag kommer nog ha ett helvete framför mig med allt jag missat och allt som kommer. FUCKITTTTT

ja tråkigt, klagit inlägg men jag är arg och mår bajsit idag så åt helvete med allt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0