härlig dag

måste bara säga att denna dag har varit helt underbar! :)
vaknade imorse med sol in genom fönstret, underbart tänkte jag och lämna vinterjackan hemma och tog på mig både solglasögon och skinnjacka till jobbet. mys med lite vår känslor igen efter snön som vräkt ner de senaste dagarna.
efter jobbet gick jag hem och bytte om lite fort och sen for jag till mora för lite hockey. spännande match som skjutton, men mora tog iaf 3 poäng, den 5te raka segern i play off, och säkrad plats till kvalserien. gaaaah vilken stämning de va på hallen efteråt alltså :')

ja, och sen va min underbara dag slut ;) haha
men nu ska jag lägga mig, imorn blir de leksand, hockey, alkohol och förhoppningsvis fest!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0