bakis söndag

igår blev lyckat enligt mig!! bra fylla och bra människor, bra kväll helt enkelt.
va i hansjö tills kanske halv två-två, sen for vi upp på berget på efterfest.
dagen idag har jag spenderat med jocke och joel och vi har spelat spel (hahah) och skrattat en hel del. eftersom jag inte sovit nånting inatt så har jag mest legat på soffan och skrattat åt dom. vid fyra fick jag skjuts hem och nu har jag precis haft en liten mysig tacosmiddag med familjen och sen har jag även duschat.

imorn börjar sista veckan på praktiken också. hade velat haft några dagar extra ledigt känner jag, men jaja. snart påsklov!

en tanke till lovisa och resten av de drabbade idag också. puss min vän!

/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0