what are words

Tänka sig. 18 år!! Vad ska man säga liksom? Inga fler brev där de står "Till målsman för Matilda Höijer.." Nä, nu har jag allt ansvar själv. Lite läskigt men kul ändå! Hihi. Kommer kanske inte bli sån stor skillnad, men den sköna känslan ändå. Dagen började med sång & frulle tiiiidigt, tidigt. Sen kyrkan för att gå på Orsaskolans avslutning, lillstumpan sluta 7an. Sen ner på cafét och nu fick jag lov att åka hem och byta om. Blev lite kallt. Åker in till Mora nu med Johanna och sen ikväll blir de mys på campingen med mina b-rudar! Puss på de. Dagen kommer nog bli toppenbra!!


ful bild på emilia&mig från kyrkan med min nya diggis!! tack :*

ARTOOOON JÄVLA ÅRR!!!! som jag har väntat.
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bra bild, du måste ju ha en skitbra kamera!? Typ den bästa någonsin!?

2011-06-16 @ 12:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0