grattis min fina pappa

Precis kommit hem från ett arbetspass från klockan 2. Är skapligt trött nu alltså.
Har fixat maten till orsaskolans 9ors avslutningsmiddag och gud vad jag längade tillbaka, till både högstadiet & avslutningen. Mitt älskade 9:1 <3

bild från våran middag, tänk att de är 2 år sen.

Nu är jag grymt trött. Ska väl hoppa i säng så jag kommer upp imorn, för då är de dax att börja plugga lite körkort på riktigt!! Körskolehäng de komande veckorna nu innan jag kan njuta riktigt av mitt sommarlov.

Min älskade och världensbästa pappa fyller även 47 år idag! Hoppas du har haft en bra dag, trotts att du har fått jobbat. Jag älskar dig!!! <3<3 PÅ TORSDAG ÄR DE IAF MIN TUR ATT ÄNTLIGEN BLI MYNDIG OCKSÅ!!! Får dock vänta med krogpremiären för jag knaprar penicilin för tillfället. Inte riktigt vad jag tänkt mig, men de blev som de blev. Men imorn blir de strandserveringen premiär och lite käk med familjen och fira både mig och pappa. Mys!

hihi söt pappi & söt bamsekorv <3


Puss  

Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig uppdatering :/

2011-06-15 @ 22:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0