S

Ligger i sängen och försöker sova och de går ju sådär måste ja säga.. Varmt, mygg och en miljon grejer i huvet som jag bara tänker på. Dessutom måste jag självklart upp vid sex-sju i morgon bitti så ja måste väl nästan somna snart om ja ska orka upp.

Hur som, på tisdag far jag till Rättvik och classic kan börja för min del!! Tjuvstartade lite igår med en vända dit med trevligt folk :) SJKUT TAGGAD!! Weow hoppas på samma ös och roligheter som förra året trotts att svincampingen är borta i år.. Jaja de blir som man gör de till.

Lär väl försöka sova, igen, nu då.. Btw har Johanna flyttat från tomtebo ner på stan idag så de känns skönt att ha lägenhet där nu ist.. :) Emilia har flyttat hemmifrån i helgen också och bor nu mera i öna med cribbe. Jättemysig stuga har dom hittat faktiskt. Ahjaaaaa tråkigt värdelöst inlägg.
Godnatt!! /m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0