ny tattoo

Hejsan.
Sommarlovet går bara snabbare och snabbare åh jag får bara mer och mer ångest för att de inte händer nånting helatiden!! De är sånt man ångrar sen när skolan börjar igen, att man inte tar vara på sommarkvällar och lediga dagar.. Ikväll skulle de bli utgång, men blev inget. I helgen skulle jag ju hellst av allt åkt till Västerås, men är man en sopa på att planera får man lida för de. -.-

Hur som, äntligen gjort min andra tatuering idag iaf! Nöjd osv :)


Håller på att hungra sönder & väntar på en efterlängtad Big Tasty!! hiho
Märks vad som händer ikväll nu da, förtillfället känns de som jag vill sova bara. Men de kan ändra sig snabbt!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0