VÅR! ja tack.

Jag vill ha vår nu!
Sätta på sig skinnjackan, conversen, se gräs och asfallt, mycke sol, tussilago och allt sånt. fyfan va härligt de skulle vara. Och så mår man så bra på våren, nästan som om man blir kär. De pirrar så där i magen och allt går bra. Man känner att sommaren är nära! Ja, de är verkligen vad jag vill nu. 

Har duschat och fixat lite idag. Skönt att vara ledig. Skulle egentligen till Mora och modella lite, men Johanna spydde precis innan jag skulle åka hemifrån, så nejtack! Måste plugga lite innan jag ska på hockeyn. Men först ska jag ner och hjälpa mammsan med maten, tacos idag! MUMS!


fasna verkligen inte på bild idag. haha

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0