Väntar, och väntar..

Jag har inte hört så mycket från Falun idag, men jag vet att hon har blivit sämre igen. Hon är fortfarande vaken, men har noll krafter! Hon orkar inte prata alls idag. Hon spyr rätt mycket som troligtvis därför hon inte orkar prata, för de tar sjukt mycket på de sista krafterna hon har. Hon har tagit ett EKG-prov, fast på hjärnan idag (vet inte vad de heter) men jag tror man ser om hjärnan funkar som den ska och så på de provet. Men får inga svar på de förens om någon dag tror jag. Vi väntar fortfaranade på provsvaren från Uppsala på ryggmärgsprovet, som hon tog igår. De skulle ta ett par dagar, så hoppas de kommer imorn!! Önska dom kunde komma på vad felet var nu.. Så dom säger "de är dehär, vi botar de så, och hon är frisk då!" Skulle va så mycket enklare ist för att bara gå och vänta, och vänta..

Jag och Louise skulle ju egentligen åkt till Thailand imorn. Men de kändes ju lite jobbigt att åka iväg preics nu när allt har hänt, vi vet inte när hon blir frisk och inte ens vad hon är för sjuk. Så vi har pratat, eller Peter har hjälpt oss att prata med ving, så vi får alla pengar tillbaka och kan boka om resan om några veckor ist! De betyder att jag egentligen ska till skolan, fårse när jag orkar de då. Men måste väl så jag får ledigt lite senare ist.. Blir hemma imorn också iaf.

Har försökt få tag i mamma och pappa, men dom har inte telefonerna på. Så jag väntar på att dom ska ringa mig och säga om de har hänt något mer. Skriver mer då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0