Ssssjuk.

Hallå.
Min dag har väl inte precis varit på topp hittils, trotts att klockan bara är strax efter ett.
Hade ju som sagt bara en lektion idag, och trotts att jag är totalt sjuk (snorar, hostar, nyser, feber, ont i huvet, ont i halsen.. ja ni fattar) så tvingade jag mig själv upp ur sängen imorse. Dels för att jag redan har alldeles för mycket frånvaro och dels för jag tänkte att de va bra att vara där första dagen vi har våran nya idrottslärare. Sen skulle vi åka skridskor på skolan, som jag ändå inte kan så de skulle jag inte precis bli sjukare av att stå och hålla mig i sargen i 40 minuter sååå ja, jag tvingade mig själv upp. Såklart har jag inte sovit så många timmar eftersom det fan knappt går att sova när man är sjuk. Speciellt inte när man är täppt och snorig och måste snyta sig varannan sekund. Iaf, väl i skolan så visar de sig att vi har Ekan den här veckan också (ingen ny lärare alltså..) Och dessutom ska vi ner på saxviken och åka långfärdsskidskor.. Och de kände jag att de blev för jobbigt. Gäääh. Jag kan åka långfärdsskridskor, och kände att jag inte skulle palla att va nere på sjön. Jag pratade med Ekan och fick ta en promenad ner på stan ist. Så, jag och Sofie gick ner på stan där jag gick till solariumet när vi kom ner. Va inte en skön känsla att ligga där idag. När man redan kallsvettas och sen ligga där i 20 minuter, nejfy! Blev alltså 20 väääääääldigt sega minutrar och inte nog med de så brände jag mig såklart ännu mer. Har iaf smörjt på mig kylspray nu så de är lite bättre. hahaaa.. Åkte med Louise hem och sen la jag mig och kika på två avsnitt av OTH, sen försökte jag sova och de gick sådär..

OKEJ! Mycket text. Förlåt, fattar om ni inte orkar läsa.
Lägger in tre bilder som jag tog när jag gick från bilen och in. Haha!



Puss. /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0