söndag

Igår blev de lite Älvdalen först, men de va hur dött som hellst så vi for tillbaka till Mora.
Jag och Elina va så hungriga så vi åkte upp en sväng på donken för att handla lite mat och sen tänkte vi väl egentligen åka hem och lägga oss, men så träffa vi lite folk så vi kom inte hem förens halv fem imorse tror ja.
Så låg vi hemma hos Elina och kolla i lite gamla skolkataloger, skratta och hade kul! :) haha men sen somna ja, kunde verkligen inte hålla ögonen öppna. Men har iaf inte sovit så många timmar inatt så är hur trött som hellst nu.
Ska ta mig en dusch och sen sova. Eller jag vette fan om jag orkar duscha ens.
Lägga mig till en film och sova. Och idag är verkligen en sån dag jag inte vill sova ensam!

Jaja. Har lagt upp lite bilder från nyår på fejjs nu iaf så om ni vill se får ni kika där. :)
I veckan ska jag åka pulka, fika med tjejerna från klassen, äta lite middag med orsatjejerna, packa och fixa allt innan jag ska åka!


nyktra cheeeyer

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0