sommar sommar sommar

Jag har kommit på en sak. Har inte mycket att göra när jag sitter och sjukar så längtar mig bort till sommaren.
Åhhh va toppen den kommer bli! MEN inte fullt lika toppen om man måste jobba större del av sommaren för att ha råd med allt. Så min lilla plan är att försöka jobba som en idiot nu i vår, och spara alla pengar till sommaren så jag inte alls behöver jobba så himla mycke i sommar! Smart va? :) De största problemet är då att jag går i skolan för de fösta, och för de andra att jag ska kunna spara pengarna.. Hm. Men ska försöka! Tänk va gött att kunna vara lite ledig i sommar, men ändå kunna göra allt man längtar till, utan pengaproblem.



Ja, nångång i mitt liv ska jag bli rik. Kunna göra vad jag vill, när jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0