Sjuk som ett hus.

Ja, jag är verkligen sjuk.
Tänkte gå till skolan idag, men icke. Åh. Lisspers kommer inte ge mig ledigt när jag åker.. Har varit borta för mycket nu. Men vad ska jag göra när jag är sjuk egentligen? Som mamma säger så kan jag faktiskt inte röför de.
Har 39 graders feber och är slut i kroppen så känns inte som man vill till skolan då heller. Sitta där och snora och nysa så alla ska störa sig på en.

Mammi har tvingat mig ligga nere på soffan hela dagen så hon och pappa har haft koll på mig. Haha, så söta!
Har även hjälp mamma göra en facebook idag, på tiden! Frågan är hur mycket hon kommer sitta där, och hur mycket hon kommer fatta. ;) Men de lär hon sig väl med tiden antar jag.

Nu har jag precis tagit lite mer ipren och ska väl försöka sova snart.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0