Seg, men bra dag!

Hejsan.
Med tanke på att vi går mellan 8-15.45 på tisdagar är den dagen rätt seg. Speciellt när jag inte har sovit mer än 4 timmar inatt, och att jag inte varit i skolan på en månad va de lite extra jobbigt. Men trotts den långa dagen så är den så chill. Våran lilla HP-klass gör ju allt annat än de vi borde. Sitter och pratar oss igenom 8 timmar. Idag har ju iaf gjort ett prov också, som jag skrev igår. Dock pluggade jag aldrig som jag också skrev att jag skulle. Och jag tror inte att jag kommer klara de, tyvärr. Kan bli mitt första IG i ett handelsämne, efter 1½ år.. Hm. Återstår att se på fredag.

Har fått höra massa positiva grejer idag också! Så jag är glad ändå :)

  • Fick VG i slutbetyg på bilden.
  • Fick VG- på ett prov jag gjorde innan lovet.
  • Fick G på ett annat prov jag gjorde innan lovet.
  • Fick reda på av Lisen att jag fick MVG(!!!) och alla rätt på ett turismprov jag gjorde för ett tag sen! Mitt första MVG i hela mitt liv, och jag är såååå glad! :'D Dock vet inte Annelie om att jag vet de, heh. Men Lisen råka se mitt prov när hon fick tillbaka sitt. Men hon berättar de väl på torsdag på lektionen.
  • Är ledig imorn!

Ja, de va väl några himla bra grejer enligt mig iaf! hihi
Plus att jag har ju fått träffa mina fina vänner, och de va en hel evighet sen sist.
Fick dock veta att vi har en hel del grejer framför oss. Pluggmässigt alltså.. Men bara att kämpa på antar jag, snart är de Thailand två veckor, sen blir de lov en vecka, praktik i tre veckor och sen är de snart sommarlov! ;)

motljus ja. mattias, erik & jimmy iaf.

Imorn ska jag SOVA UT eftersom jag är ledig. Underbart! Sen blir de lite pluggande här hemma, och hockey på kvällen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0