Promenad och rensa huvet lite..

Finns inte så mycker mer att skriva än de jag skrev imorse.. Eller hon har börjat prata som igår men hon har varit lite snurrig i huvet idag, sagt lite konstiga saker som tillexempel att hon fick lov att ta ur slangen som hon har i näsan för hon skulle spela match, och när mamma sa "nej Maya, vet du vart du är?" så hade hon sagt "ja, jag är ju på sporthallen", och lite sånna saker. Men annars har hon varit som igår ungefär.

Pappa har kommit hem till mig och Emilia nu ikväll, och de känns rätt skönt. Men han åker väl tillbaka imorn eller övermorgon igen, men skönt att ha någon hemma iaf.
Jag själv kommer gå till skolan någon dag framöver, men blir hemma imorn också iaf. Pappa har pratat med Leif och så, och han sa att de va absolut okej om jag va hemma och han förstod! Orkar inte gå till skolan dels för att de kommer bli mycke frågor om både Maya och om varför jag inte har åkt till Thailand (för dom som inte vet om maya). Men frågor är egentligen okej, jag fattar ju att alla vill veta och så. Men sen sover jag ju inte så mycket på nätterna osv, så de blir också lite jobbigt med skolan, och sen allt plugg. Känns som jag har annat att tänka på nu. Men jag ska försöka ta mig dit Onsdag eller Torsdag iaf.

Nu ska jag se klart på lite hockey på tvn. Västerås-Leksand. Sen ska jag ta mig en lång, skön promenad och resna huvet lite.. Bäst att passa på när de nästan är 0- gradit ute.



Kommentarer
Postat av: Malin(Lovisas mamma)

Behöver ni hjälp med nåt så hör av er. Tummarna hålls för att det snart blir bra. Kramar

2011-01-10 @ 21:22:10
Postat av: Sol Jenny

Hej Matilda.

Ni vet säkert redan om det men vill ändå tala om att vi är många som tänker på er och skickar all energi vi kan. Vi är också många som kan hjälpa till om ni behöver någon. Är så glad att jag hittade din blogg och kan följa vad som händer.

Ta en dag i taget, det ska bli bra

Kram

Jenny (Malins vän)

2011-01-10 @ 22:47:40
URL: http://sollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0