Mora - Örebro

Hallå!
Onsdag idag, vilket innebär att det bara är 5 dagar kvar innan skolan börjar (för er som inte åker till T om 6 dar ;)). Lovet har gått lagomt fort tycker jag. Men om jag inte skulle ha haft två½ vecka exrta ledigt hade jag nog tyckt de gått alldeles förfort.
nu har jag iaf bara vårterminen 11, höstterminen 11 och vårterminen 12 kvar, sen jävlar har jag tagit studenten! wwiiiie. okej, de är 1½ år kvar, så ska kanske inte va så glad än ;) men kommer ju gå hur fort som hellst.

Skit i de nu, jag har duschat lite och la mig för att kolla på en film, nån som gick på tv, den är heeeeelt cp? haha. alltså kan inte ens förklara typ. två jobbarkompisar som va rätt bra vänner på fritiden också, så dom och deras fruar umgicks rätt mycke, så blev den ena mannen och den ena frun kära så dom va otrogna och blabla. så då bestämde de sig för att berätta för dom andra och då bestämde dom sig för att flytta ihop alla fyra? hahaaa.. ? :s så medans dom två som va otrogna låg och hade sex i mannens och hans fru säng så låg frun på soffan, och den andra mannen i en extra säng i huset? alltså hör ni hur sjukt de låter eller? haha. nej, de låter ju bara rörigt, ni kanske inte fattar. men den är störd iaf!

nu ska jag kanske laga lite mat med emilia & cribbe och sen är de hockey på tv klockan sju!



tror jag är lite nervös, fast jag känner mig inge nervös. har för mycket att tänka på för jag kan fan inte somna på nätterna, somna halv sex imorse. kul!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0