Monday

Hade endast en lektion idag mellan 11.10-12.30. Viste dock inte om de så åka in till kvart över tio. Men då hade jag tid på mig att prata med Lisspers, så jag berättade allt om varför jag varit borta så mycket och så så jag kan få ledigt igen. :) Efter skolan for jag och Emilia ner på stan för att kika i lite affärer, vi fick även med oss Mattiaaas. Vi gick runt lite, och sen fika vi lite och sen gick vi runt lite till och sen åkte vi hem med kvart över tre bussen. Fick med mig ett linne, och ett par tjockare tights och ett nagelak. Nu har jag precis duschat och har lite brådis för ska in till Mora igen eftersom de är hockey!! Pappsen ska in och göra nånting först, och därför har jag brottom nu. 

Men jaja.
Skriver mer senare.
PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0