miss my mum

Både jag, Emilia & pappa är hemma här och sjukar.. Typsikt att vi lyckats blitt sjuka nu så vi inte får åka till sjukhuset! Maya mår iaf bättre. Eller ja, de är väl ungefär lika som igår. De tråkiga är ju att hon är bra i ena sekunden, men nästa så kan hon va dålig igen, och sen att de fortfarande inte vet vad som är felet.. Men vi tänker frammåt! Tänk, bara några dagar sen som hon låg helt medvetslös och ingen viste när hon skulle vakna igen liksom. Så ja, de går ju verkligen frammåt! :) Idag har hon till och med varit inne på face, som ni kanske har sett :')

Jag saknar såklart min lilla pluttis, men även min älskade mamma som jag inte träffat mer än en liten stund sen i Fredags. :( Och då såg ja henne inte heller speciellt länge, kanske bara 15 minuter. Så ja, har inte träffat henne riktigt sen i Torsdags.. Så fort min feber är borta kan jag då lova att jag åker till Falun samma dag!



För övrigt har jag laddat hem första säsongen av solsidan, och kolla igenom 7 avsnitt idag, 3 kvar som troligtvis kommer bli sedda innan jag går och lägger mig. Har även tagit hem alla avsnitt av One Tree Hill som låg ute, så kommer nog bli en del av de också.

Ha de bra! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0