men när jag blundar, finns allting kvar

Hejsan sötnosar!
Jag är fortfarande sjuk och blir ingen skola imorn heller. Min kära mamma vill att jag ska bli frisk innan jag går så ja, de är väl bara och lyda då. Hon ska då få hjälpa mig att plugga ikapp allt sen! ;) Min Winnerbäck har gjort mig lite piggare och friskare för nån timme nu iaf :') Eller de kanske är iprenen. hähäää! Tyvärr missa jag hockeyn idag :( Men Mora vann iaf mot Västerås med 7-3!! Tro om jag missa en jävla bra match? Men de betyder iaf att Mora klev upp två plaseringar och ligger nu 6a :) På måndag är de derby, Leksand kommer hit och då struntar jag i om jag är frisk eller inte, för de ska jag se! hihi

Jaja, ska se på nån film nu. Sen försöka sova.
Jag just nuuuu...


Fräsch chey.. mmm! haha

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0