men du om nån borde förstå att man inte göra såhär mot mig

Jag tog mig till innebandyn, dock va de ett dåligt val av mig. Skulle ha varit hemma och vilat.
Nu mår jag ännu sämre och ska ta mig en dusch innan jag går och lägger mig.
Imorn är de skola, och jag har endast idrott. Jag bör inte vara med eftersom jag är sjuk, men jag måste för jag har varit borta så mycket och så. Dessutom får vi en ny idrottslärare imorn, så ja. Hoppas att vi åker skridskor iaf, nå annat tänker jag inte vara med på. Efter en timme i skolan tänker jag ta mig en sväng till solariet igen. Sen antar jag att jag ska hem och sova. Har förövrigt sett att jag brände mig i solariet igår? haha... what the fuck? Ofta liksom. Men mina bröst är alldeles röda och sådär onda som när man bränt sig.. Bra jobbat!

Men som sagt, dusch nu!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0