Måndag

Godmorgon.
Eller ja, klockan är typ kvart över tre ju, men jag vakna faktiskt för en timme sen.
Jag har sovit utan telefonen inatt, som jag alltid annars brukar ha i handen eller brevid mig när jag sover.
Och sen stängde jag av datorn också, som alltid är på och jag brukar gå dit såfort nån skriver eller nå.
Men inatt va allt av och jag har sovit så himla bra! (när jag väl somna då)
Somnade rätt sent, men jag har inte vaknat en ända gång och jag brukar vakna typ varje timme och kolla på klockan eller nå. Men hela natten sov jag som en stock och vaknade tio över två! Skönt.
Trotts de är jag faktiskt trött, och jag ska lägga mig i sängen snart igen och kika på en film. Känner inte för att göra nånting idag, bara vara ensam.

Jag iaf ätit lite frukost, som jag heller aldrig brukar äta. Men de va rätt så gott idag faktiskt.
Undrar var min familj är, för ingen är hemma. Kanske jobbar då?


freeschhh tjej! -.-

puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0