Kom igen nu gumman!

Tack för alla sms, kommentarer, mail osv. Det betyder så otoligt mycket så ni förstår inte! Guld värt, verkligen! <3

Och Maysan, medvetslös i ett och ett halvt dygn är lite för mycket nu! :'(
Jag vill att du ska vakna upp, skratta och prata på som du brukar. Bara att veta att du mår bra och få se den spralliga och glada tjej du är egentligen. De vill jag mer än nå annat just nu. Och de är inte bara jag som vill de. DU ÄR SAKNAD! Vi saknar gamla Maya, och jag vet att du är stark nog att få henne att komma tillbaka, så fixa de nu..

Hon är fortfarande medvetslös, men har gäspat en gång, och öppnat ögonen en gång men hon va helt borta på blicken. Men de är bra tecken, antar vi. Läkarna är fortfarande inte säkra, men har funderingar på om det kan vara hjärnflamation, inte hjärnhinneflamation som de har behandlat henne för alltså. Men de är inte säkra som sagt, så vi får vänta och se om de kommer fram till nått eller inte..

Orkar inte vänta nå mer nu..

en höijer klarar ju allt, eller hur syrrraaaan?!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Absolut, en Höijer klarar allt, så hon måste klara det här! <3

2011-01-08 @ 21:38:33
URL: http://emiliahoijer.blogspot.com
Postat av: caroline

åh det är så hemskt att läsa om det här.

hoppas allt går bra, önskar er all lycka!

2011-01-08 @ 22:18:34
Postat av: Emma

Hon kommer klara det här! Jag är helt bombis! Jag älskar er! <3

2011-01-09 @ 00:33:09
URL: http://tjaemmus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0