kan inte sova..

Åh. Jag kan inte sova om nätterna. Vad är felet egentligen? Kanske att jag sover till typ 1-2 på dagen eftersom jag somnar så sent.. Hm, ja de är troligtvis en anledning iaf. Men grejen är att jag är trött, men kan inte somna ändå. Eller jag är oftast trött, nu är jag inte nå trött alls. Typiskt när klockan är ställd på 9 i morronbitti. Ja, nu måste jag vända på dygnet, för nästa vecka måste jag pallra mig till skolan! Får hoppas till tusen att min feber är borta till dess!

Har kollat på 10 avsnitt av One Tree Hill idag, och ska strax slå på mitt 11 och förhoppningsvis försöka somna till de. Gud vilket bra program de är! Jag har bara sett nått avsnitt då och då förut, och inte alls i ordning. Men nu har jag börjat från början och de är riktigt, riktigt bra!

Bebismaya mår som igår. Finns inte så mycket att skriva. De tar sin egen takt frammåt, och de får gå hur sakta de vill för mig, bara hon blir frisk! Ja, jag vet att jag har skrivit de i varje inlägg i en vecka nu, men jag önska verkligen att dom kom fram till va de va nu..

Imorn ska jag ta spruta. Verkligen inte min grej! Men ja, jag vet hur spruträdd Maya är, och hur många hon har fått tagit nu den här veckan, så nog klarar jag en liten spruta! (Hoppas jag ;)) Pappa får följa och hålla mig i handen! hihi

Nu ska jag försöka somna.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0