Grattis världensbästa!

När man är medvetslös jobbar hjärnan fortfarande tydligen, så läkarna bestämde igår kväll att de skulle söva ner Maya så den skulle få vila lite. Inatt försökte de väcka henne igen, men lyckades inte så de sövde ner henne igen. Nu har hon varit medvetslös i 25 timmar, och man tycker ju att de ska ha kommit fram till någonting, men inte. :( Nu får du ta och vakna älskling, vi saknar och tänker på dig allihopa!! <3

Inte nog med de här så har ju mamma ett företag som vi inte bara kan strunta i. Men mamma och pappa är ju i Falun och då är de inte lätt att vara här samtidigt och laga mat till 30 personer. Så inatt har jag sovit två timmar, och imorse ringde klockan klockan sex så fick jag, Louise, Emilia och vår kära moster åka till cafét och fixa maten. Och kalopps vet varken nån av oss syskon hur man gör, så man kan ju säga att de va guld värt att moster kunde hjälpa oss med de!

Nu har jag iaf sovit en timme till, men ska gå upp och duscha av mig lite.
Sen ringa upp farmor som har ringt.

Senare blir de att åka in till Mora till min bästavän och storasyster som faktiskt fyller 25 mitt upp i allting idag!
Grattis Johanna! Kanske inte blev världensbästa födelsedag med allt som har hänt och händer. Men de firar vi igen den 29onde sen, de vet du. :) Men jag älskar dig iaf hur mycket som hellst, som du redan vet. Och hur mycke du än drömmer om vår vänskap, så vetu att vi aldrig kommer bli sämre vänner så du slipper vakna mitt i natten och grina ihjäl dig. hihi ÄLSKAR DIG!! <3


inte världens bästa bild, men jag orkar inte leta.


Kommentarer
Postat av: maley

Usch vad hemskt det som hänt din syster. Lider verkligen med er. För jag vet själv hur det skulle kännas om det var min syster.

Jag håller tummarna för att hon ska vakna snart och att dom hittar felet och att det inte är något allvarligt.

Jag vet inte riktigt vad jag mer kan skriva. För ingenting jag skriver hjälper din syster eller tar bort oron och de onda som ni känner.

Men jag hoppas det åtminstone värmer lite.

Styrkekramar.

2011-01-08 @ 16:14:09
URL: http://maleyeriksson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0