Fullproppad vecka

Ska snart gå och lägga mig.
Min vecka kommer att vara fullproppad som de ser ut just nu!

Imorn: fika med tjejerna, hitta en bra resväska, skriva en lista vad jag ska ha med mig osv osv.
Onsdag: Avesta på vintercrusing! Hoppas de blir kuuuuung.
Torsdag: Jobba (troligtvis bakis), träffa Özge, Anii & Emilia och så blir de lite pulkaåkning.
Fredag: Hockey
Lördag: Middag med brudarna, fårse om vi hittar på nå fest eller om vi bara äter och myser.
Söndag: Åka och hälsa på farmor som ville träffas innan jag åker, och såklart vill jag träffa henne också. (L)

Ett i stortsätt schema för min vecka. Jag gillar inte att ha massa måsten hela tiden, men de mesta är ju roliga måsten iaf. Men jag kommer vara grymt stressad och ska hinna klämma in att packa, handla och fixa allt innan jag åker. Så imorn får jag vakna till ett larm så nu säger jag godnatt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0