Flyttad till barnavdelningen

Nu är hon flyttad till barn, och jag och emilia ska försöka hälsa på henne imorn. Så de blir troligtvis ingen skola för mig imorn heller, om jag inte åker efteråt. Vi fårse. Om någon undrar, och om jag inte har skrivit de redan så kommer hon ligga kvar i Falun ända tills hon blir helt frisk. Hon kommer alltså inte få bli flyttad till Mora.

Pappa är ju hemma för tillfället, vilket är väldigt skönt att någon vuxen är hemma hos mig och Emilia emellan åt också! Han har ju blivit sjuk själv, och han får inte va på sjukhuset. Funderar på om jag ska försöka få med mig honom på hockeyn ikväll, tror att vi båda behöver komma ut på någonting vi tycker är kul och träffa lite folk, så vi får tänka på lite annat en stund. Ska höra med honom om han orkar, och känna efter om jag själv orkar.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0