:)!

Åh, Maya mår mycket bättre! Har till och med pratat med gummsan i telefon, och de lät som hon mådde bra!! Man blir så himla glad när man hör att hon pratar och säger att hon mår bättre. :') Synd att de där kan ändras jätte snabbt från dag till dag.. Men vi hoppas de fortsätter gå framåt! Har fått svaren på ryggmärgsprovet idag, och de visar fortfarande inga fel..? Åh. Blir så trött! Hoppas dom hittar de snart, verkligen. De skulle blir så mycket skönare att veta vad som egentligen är felet..

Blev ingen hockey, varken jag eller pappa orkade väl egentligen inte. Blir ingen skola imorn heller, och inte heller nå Falun för mig för jag har fått feber. -.- Kul! Precis va jag behöver nu. Ska försöka somna skapligt tidigt idag iaf, har haft svårt för de ett tag nu, somnat vid tidigast tre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0