Dusch, fix, hockey, mora!

Godmorgon. Eller ja, har varit vaken ett tag iaf. Ni har troligtvis varit vakna längre än mig.
Jag blev väckt av pappa först vid elva med febertermometern i högsta hugg, som har varit en vana den senaste veckan! Haha.. Har fortfarande feber, vet inte vad som är fel. 38 nu iaf. Hur som hellst så somnade jag om, och blev väckt av honom igen vid kvart över två och tvingade upp mig för att äta lunch eller va dom kallade de. Frukost för min del då. Köttfärsbiffar, potatis och sås! Ja, va gott de är! Dock kan jag inte äta så tidigt på "morgonen", är jag precis har vaknat. Men tryckte i mig lite ändå.. Vet inte varför jag inte kan somna om nätterna? Tvingade mig själv att somna vid halv fem imorse..

Nu ska jag ta och duscha av mig lite, sen fixa mig lite. Sminka mig och sätta på mig kläder. Blir hockey på tvn klockan sex, Leksand - Malmö, får väl se om leksand vinner idag då, har ju gått sådäääär för dom sista tiden hähähähhähä! ;) Sen ska jag åka in till Mora. Ska inte göra nå speciellt. Men tycker de känns skönt att fixa sig lite ändå, så man känner sig levade. Haha. Blir nog bara lite mys på tomtebo med Cilla. Johanna är i Örebro i helgen och jag har lovat att göra katten lite sällis så :)

Skriver mer sen, kanske om jag orkar.
Kanske kommer någon bild då också eftersom ni har fått bildlösa inlägg hur mycke som hellst nu.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0