Bransch- och Produktkunskap

Jag övelevde besöket hos den otroligt charmiga och snygga tandläkaren jag har.. Så värdelöst att man gör sig fulast i världen hos tandläkaren när man ligger där med två händer, massa grejer, borrar och skit i munnen. :( haha! Men min tand blev bra iaf, och bättre än innan också faktiskt. :) Gör lite ont bara, och känns lite konstigt när man tuggar. Men antar de går över. Fifan va de gör ont att ta bedövning i munnen. Okej, de viste jag väl redan så många gånger som jag har gjort de, men ja. Urch!

Åkte hem och kolla på en till snygging, nämligen Chad Michael Murray. Som ni vet har han varit min drömkille  dom senaste dagarna. Haha! Åhh va het han är.



Sen har jag ätit lite, och precis varit ute på en promenad med Emilia & Louise. Och klockan är inte ens sex än.. Åh, tiden börjar gå segt. Igår också, helt sjukt segt. Haha. Men de är väl bra antar jag, för nu ska jag öppna en bok för första gången på en månad och försöka plugga lite så jag kanske kan göra ett prov imorn som jag har hört ryktas om att vi ska ha. Hoppas de inte är svårt. Bransch- och Produktkunskap. Ja, låter ju inte som de roligaste, och de är de inte heller.

Puss  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller också på att kolla igenom One Tree Hill.. Alla säger ju att det ska vara så bra.. Så nu har jag lånat första boxen av en kompis och håller på och kollar.. Och det är verkligen SKITBRA! Ska vi dela på den där snyggingen:)

Kram Karolina.

2011-01-18 @ 10:07:16
URL: http://karolinakallberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0