blir så trött..

Nej, varför inte liksom?
Nått har hänt, precis vad jag behöver just nu när de absolut inte har varit kaos senaste veckan..
Okej, låter kanske som de har hänt världens grej, men riktigt så är inte fallet.
Som några kanske vet så är halva min högra framtand plasttand, pga en liten cykelolycka när jag va liten. Och nu idag när jag skulle stänga min sminkväska så höll jag i nått i ena handen och tog munnen till hjälp när jag skulle stänga den. Och ja, vad händer? JO, tandjävlen spricker!! :@ Så den är helt lös nu, men sitter kvar med hjälp av vänstertanden. Men kan ramla av när som hellst. Alltså kul om man kommer till skolan imorn med en halvfram tand -.- BLIR SÅ LESS!! Hoppas då fan att tandläkaren har en tid till mig imorn, men de lär han väl inte ha..
Varför ska allt gå bra, när de kan gå dåligt? :')) -.-

Hur som hellst. Pappa kom och hämta mig vid halv två - två, och nu har vi precis ätit.
Nu väntar några OTH avsnitt, sen fixa lite, sen solsidan klockan åtta, och sen ska jag sova!
hoppas då fan att jag är lika trött när jag ska sova, som jag är nu så jag kan somna i tid ikväll.



Puss så länge 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0