Äntligen har dom kommit hem!!

Kom upp i skaplig tid imorse! Runt elva-halv tolv. Sen tog jag en lång dusch, sminka mig, satte på mig "riktiga" kläder. Ja, inge mer fetthår och mjukiskläder som jag har gått runt i en vecka nu. Haha! Sen åkte jag och pappa till vårdcentralen för att ta spruta. Jag va såååå nervös, haha.. Men de gick hur bra som hellst och kändes knappt. (Dock ska jag ta två till de närmsta veckorna)
Sen åkte vi ner på cafét och fixa lite. Sen hem och kolla på ett OTH avsnitt, eller om de blev två hihi. Sen sen sen ska ni få höra! VI HÄMTADE HEM MAMMA OCH MAYA FRÅN FALUN!!!! Så himla otroligt bra och skönt att dom är hemma! Men jag är lite osäker på de också.. Maya är ju inte ens frisk än. Men läkarna tyckte ändå hon skulle åka hem så..? Men de har inte hittat nå fel, hon kan inte äta utan har gått på dropp tills precis innan vi åkte, när hon försöker äta så spyr hon upp de med en gång, hon kan inte gå specillt långt själv osvosv. Långt ifrån frisk, de är ju inte precis så att hon kommer gå till skolan på Måndag.. Men ja, vi får väl hoppas att läkarna har gjort rätt beslut nu så inget händer medans hon är hemma! Tycker mest synd om Peter som satte sig på tåget från Stockholm vid två, och när han va nästan framme vid fem ringer mamma och säger att dom måste åka hem idag. Haha! Men men. Nu är de ju som de är. Men har haft en faktiskt bra dag idag, första gången på länge som jag känner att jag mår bra och de är skönt! Febern går lite upp och ner, men jag tror den släpper tills imorn iaf. Mora vann även ikväll!

Bra dag, som sagt! Men de är ju den 14onde också sååå ;)
Har även fyllt på telefonen så nu kan jag svara på sms igen.
Sover troligtvis i Mora imorn, men annars ska jag bara ta de lugnt i helgen och vila upp mig, för nästa vecka börjar jag skolan igen. Nu blir de mer oth, ja lite smått beroende..

Kanske rörigt inlägg, men jag orkar inte. Haha!
Hoppas ni har en bra kväll.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0