1/1-11

Jamen då var de ett nytt år då, och som alltid kommer de väl ta ett tag innan man lär sig att skriva 2011 ist för 2010 som man är van vid sen 365 dagar tillbaka. hehe

Ikvällen igår blev rätt okej ändå, eller till en början iaf.
Tror att vissa hade jävligtkul medans vissa hade mindre kul.
Jag blev lite för full, fick snefylla, börja gråta och kunde inte sluta, gick och la mig innan tolvslaget. så jag missade ju alla raketer och all chamange, tyvärr. Och efter tolv nångång tog festen även slut här hemma. Eller folket kom väl inte här ifrån förens vid två men de blev massa bråk och skit så mamma och pappa fick komma hem och skicka iväg massa och så. Men ja, tills allt börja spåra hade iaf jag kul och hoppas de flesta andra hade de också! :d Lite tråkigt att jag hanma i säng så tidigt, men jag får väl skylla mig själv.

Idag mår jag väl sådär. Men är glad att mamma och pappa hade städat allting när jag vakna imorse också! De va verkligen guld värt för de tror jag inte jag hade orkat göra idag.

Funderar på att gå och sova i några timmar och kanske får illamåendet att gå över och sen får vi väl helt enkelt se vad som händer ikväll. Bio kanske? Vet inte ens om de går någon idag men de visar sig väl. :)

Laddar upp bilder senare för de orkar jag inte nu.
Hoppas ni hade ett superbra slut på 2010, och en superbra början av 2011!
Puss  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0